14 Haziran 2013 Cuma

yorgunum dostlarım yorgun....

bahardanmıdır, işlerdenmidir yoksa insanların kendine ait olan düşüncelerinin kıymeti etrafındaki insanlardan daha kımetli olduğunu düşüncesinin birebir görmemmidir.
bilmiyorum hngisidir ama ben gercekten yoğun bir yorgunluk hissediyorm. yakın bildiğim bikaç kişi ile dertlerimizi paylaşıp fikir alışverişi  yaptığımız sıra onlarında benim gibi duygular hissettiğini anladım ve onlar tarafından bu düşünde tasdiklendi.
bence en kötü  tarafım insanları kendim gibi bilmem heralde. buzamana adar yaptığım yanlış ve bundan sonrada devam edecek olan yanlış.  yenemiyorum bu huyumu ve hep üzülen ben oluorum .insanları üzmek hiç hoşuma gitmiyor ama onlar üzlmezse ben üzülüyorum.
bazı insanlar vardır hani kendine yapılınca hiç hoşuna gitmez y onlar hiç hoş değil.
neyse yazacaklarım  daha çok    sonraki zamanlara
görüşmek üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder