20 Mayıs 2013 Pazartesi

iyiyim iyiyim

           bu aralar çok iyiyim nedense. eskisi gibi yok bu bana bunu dedi, şunu dedi gibi şeylerim olmuyor. bi ara gercek anlamda çok kötü oluyordum .  kendime söz geciremiyordum . yakın bildiğim kişişere açıyordum içimi.ama yine de içim rahatlayamıyordum . insanların bana karşı tutumve tavırları düşündüğümüden farklı olması , yada  eski gösterdiklerinden farklı oluşu benden kaynaklı değil heralde. insan da bu durumda  ne düşünebilirki. çünkü kendimden eminim. şu son 6 ay içinde ne mi öğrendim.
1-) insanlar bana bi şey söyşediğinde tokat gibi laf söylemek
2-) iyi niyetli bile olsa tam olarak tanımadığın insanlara yorum yapmamak
3-)ilk önce kendini ve aileni düşünmek vaktini onlara göre ayarlamak. zaman kalırsa bi daha onlarla vakit geçirmek
4-) sevdiğin insanlara ziyaret yapacaksın. ama hani şu gitmek zorunda yada kabul edeceğin zorunlu insanlar vardır.onlarada belirli periyodlarla görüşeceksin. onlara karşı çemberini geniştutacaksın.
5-) ikilem arasında kaldığında mantıklı olanını sececeksin. yok kırılır ama darılır yok ayıp olur olanları değil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder